حمل ۱۱/۰۰۰ تن گاز مایع در مسیرهای صعب العبور توسط فجرجهاد

انجام موفقیت آمیز عملیات حمل گاز مایع طی قراردادی با پرسی‌ ایران گاز

 

سید هوشنگ ولی زاده مدیر عامل و نایب رییس هیات مدیره با اشاره به اهمیت و نقش حمل گاز مایع به مناطق محروم گفت: از آنجایی که عدم گازکشی و خدمات رسانی به مناطق صعب العبور و کم برخوردار، کشور همیشه با مشکلاتی روبرو بوده است، شرکت حمل و نقل فجرجهاد در راستای مسئولیت سازمانی خود و بنا به قرارداد فی مابین شرکت با پرسی ایران گاز و در راستای هم افزایی، تسهیل و تسریع حمل و نقل به انجام پروژه حمل گاز مایع کشور همت گماشت و این مأموریت مهم را با اتکا به زحمات پرسنل این شرکت و با تخصیص ۲۰ دستگاه کشنده با موفقیت به پایان رساند.
مدیرعامل فجرجهاد تأکید کرد: آنچه که در این قرارداد علاوه بر حمل گاز مناطق تحت قرارداد اهمیت داشت، حمل به موقع در فصل زمستان بود که به لطف خدا بدون کمی و کاستی انجام پذیرفت و خوشحال هستیم که توانستیم در فصل زمستان باری از دوش مردم شریف مناطق محروم برداریم.
وی افزود: اکنون شرکت فجرجهاد به واسطه سابقه ۲۸ ساله در حوزه حمل و نقل جاده‌ای کشور و همچنین تلاش و زحمات مجموعه پرسنل و کارکنان، این شرکت در زمره ۵ شرکت برتر حمل و نقل کشور قرار گرفته است.

 

نایب رئیس هیأت مدیره عنوان کرد: تلاش مجموعه فجرجهاد در این قرارداد؛ سرعت، دقت و جلوگیری از کمبود گاز مایع در مناطق تحت توزیع بود که خوشبختانه این امر در چهارچوب وظایف محوله به نحو احسن انجام یافت. در مجموع طی این قرارداد شرکت فجرجهاد ۶۰۰ سرویس حمل بار را با پیمایش مسافتی بالغ بر ۰۰۰/۴۵۰ کیلومتر در مسیرهای صعب العبور شهرستان‌هایی نظیر: پیرانشهر، چرام، پاتاوه، بیجار، پاوه، تکاب، تایباد، دهدز و … کارنامه موفقی از خود برجای گذاشت و در مجموع ۱۱۰۰۰تن گاز مایع را به اقصی نقاط کشور حمل نمود.
ایشان افزود از آنجا که نرخ حمل گاز در مقایسه با سایر کالاها با نرخهای یارانه ای حمل می گردد در این قرارداد که شرکت فجر جهاد برای اولین بار ورود کرده بود بدون توجه به پایین بودن نرخهای حمل مبادرت به همکاری کرد.
ولی‌زاده خاطر نشان کرد: شرکت فجرجهاد با وجود ۹ شعبه فعال در کشور، ناوگان آماده و مجرب و تعمیرگاه‌های اختصاصی اکنون قادر است مأموریت‌های مهمی را در جهت حمل محمولات صاحبان کالا، علی الخصوص شرکتهای زیر مجموعه صندوق بازنشستگی و هلدینگ آتیه صبا ایفا نماید..
مدیرعامل فجرجهاد ضمن تشکر از مدیریت مجموعه پرسی ایران گاز، همچنین از مدیران هلدینگ آتیه صبا  و هیات مدیره شرکت حمل و نقل فجرجهادکه زمینه ساز و تسهیل‌ گر انعقاد تفاهم‌نامه بودند، قدردانی نمود.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اتوماسیون
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x