همکاری شرکت فجرجهاد با شهرداری منطقه۱۹/ راه‌اندازی پارکینگ آزادگان

تفاهم‌نامه همکاری شرکت فجرجهاد با شهرداری منطقه۱۹/ راه‌اندازی پارکینگ آزادگان گامی جهت رفاه شهروندی

 

 

 

شرکت حمل‌ونقل جاده‌ای فجر جهاد و شهرداری منطقه ۱۹، جهت رفاه حال شهروندان و در راستای استفاده از پتانسیل‌های موجود شرکت‌های زیر مجموعه صندوق بازنشستگی کشوری، طی چند ماه گذشته اقدام به جلسات متعدد مشترک برای پیشبرد اهداف متقابل نموده‌اند.

به گزارش روابط عمومی و ارتباطات شرکت حمل‌ونقل فجرجهاد، در این جلسه علی توکلی، شهردار منطقه ۱۹ با بیان این مطلب که مترو آزادگان با وجود تردد بسیار یکی از مهمترین ایستگاه‌های متروی شهری است، گفت: مجموعه شهرداری همواره سعی بر این داشته که با مشارکت بخش‌های خصوصی و استفاده از ظرفیت‌های موجود نسبت با ایجاد فضاهای شهری استاندارد و مناسب به رفاه شهروندان محترم کمک رساند.

 

 

وی افزود: در همین راستا با همکاری معاونین منطقه و مدیران شرکت فجر جهاد با در نظر گرفتن ظرفیت‌های آن شرکت اقدامات مهمی در تحقیق و بررسی طرح‌های موجود صورت پذیرفته است. در همین راستا زمین متعلق به این شرکت به مساحت ۲ هکتار فضای مناسبی برای پیش برد این اهداف و سودآوری مجموعه فجر است.
توکلی تصریح کرد: ظرفیت پارکینگ در نظر گرفته شده که بخشی از مجموعه فجر جهاد از آن بهره برداری می‌نماید، نزدیک به ۵۰۰ خودرو گنجایش دارد که می‌تواند علاوه به رفاه مسافران به کنترل ترافیک منطقه نیز کمک شایانی نماید.

 

وی با اشاره به بحث کمبود پارکینگ و تأثیر آن در کسب رضایت شهروندان تاکید کرد: فقدان پارکینگ در ایستگاه مترو مذکور باعث پارک خودروها در کوچه‌های اسماعیل آباد و اطراف آن شده که همین موضوع باعث بروز مشکل در تردد شهروندان و درنتیجه نارضایتی اهالی شده بود.

در ادامه این جلسه، رضا امیدوار تجریشی سرپرست و عضو هیات مدیره شرکت فجرجهاد به شرح اهداف و برنامه‌های آن شرکت پرداخت و گفت: با توجه به این مطلب که فجر جهاد زیر مجموعه صندوق بازنشستگی کشوری است و سهامداران واقعی آن بازنشستگان محترم کشور هستند؛ همواره در مدیریت مجموعه سعی بر این داشته‌ایم که با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود، بتوانیم به سودآوری بازنشستگان و خدمت رسانی به همشهریان کمک نماییم.

 

وی با بیان این موضوع افزود: در مجموعه صندوق با حمایت دکتر افتخاری مدیرعامل و در هلدینگ آتیه صبا با مساعدت دکتر عظیمی پور مدیرعامل، سعی را بر این داشته‌ایم که با طرح‌‌های بلند مدت و کوتاه مدت بتوانیم گام‌های موثر در پیشبرد اهداف کشور برداریم.

امیدوار تجریشی با بیان مزیت‌های پارکینگ موجود در منطقه افزود: این اقدام را گامی مؤثر در جهت راه اندازی تحقق پروژه TOD به عنوان طرح مورد تأکید مدیریت شهری و تأثیرگذار در آینده منطقه و شهر تهران، می‌دانیم.

 

وی ادامه داد: با توجه به مطالعات صورت گرفته برای اجرای این پروژه توسط شهرداری و فجرجهاد، تمام کوشش خود را بکار می‌گیریم که با اجرای طرح TOD، پروژه‌ای کم نظیر در کشور را به اجرا رسانیم.

وی افزود: این شرکت در تسریع تحقق اهداف مدیریت شهری محکم ایستاده و ایجاد پارکینگ و نیز طرح بزرگ TOD حرکتی مهم برای پاسخ به نیازهای عموم شهروندان و منافع آنها است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اتوماسیون
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x