اجرای یک‌ هزار میلیارد تومان پروژه راهداری در کرمان

رئیس سازمان راهداری کشور گفت: دولت سال گذشته بیش از یک هزار میلیارد تومان پروژه حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای را در استان کرمان اجرا و افتتاح کرد.

 تین نیوز

رئیس سازمان راهداری کشور گفت: دولت سال گذشته بیش از یک هزار میلیارد تومان پروژه حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای را در استان کرمان اجرا و افتتاح کرد.
به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمان)، داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری کشور در آیین افتتاح ساختمان جدید اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: اقدامات خوبی از سال گذشته در کرمان انجام شده و امیدوارم تا پایان سال جاری نیز اجرای این میزان پروژه در استان پهناور کرمان تکرار شود.
امانی با اشاره به رفع دغدغه ها و مشکلات معیشتی همکاران راهداری نیز اظهار کرد: بهره برداری از ساختمان اداری راهداری کرمان باید به خدمات رسانی به مردم کمک کند و در این زمینه تمامی امکانات و سیستم سازمان راهداری باید به خدمت صادقانه و بی منت به مردم ختم شود ضمن آنکه باید صادقانه خدمت کنیم.
گفتنی است، ساختمان جدید اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده استان کرمان با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مدیران کرمان همزمان با هفته حمل و نقل در مرکز این استان افتتاح شد.
این پروژه با ۴ هزار و ۲۰۰ متر زیربنا، ۶۰ اتاق دارد و عملیات اجرایی آن از سال ۱۳۹۸ آغاز شده که امسال به بهره برداری رسید.
رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور پس از افتتاح ساختمان اداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان در نشستی داخلی به مسائل و مشکلات مردمی و مراجعه کنندگان رسیدگی کردند.

منبع : تین نیوز

لینک منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اتوماسیون
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x