گام اساسی فجرجهاد در راستای ورود به بازارهای جدید

شرکت فجرجهاد برنده مناقصه پسماند شهری اسلامشهر شد

 

شرکت فجرجهاد در راستای اهداف تعیین شده در سال ۱۴۰۰و ضمن توجه به دورنمای کلی خود و با بهره‌گیری از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در سال تولید- پشتیبانی‌ها- مانع زدایی‌ها گام بزرگی جهت ورود به بازارهای جدید برداشت.
این شرکت  قصد دارد علاوه بر مسئولیت‌های سازمانی خود در جهت ارتقاء جایگاه و افزایش درآمد و بهره‌وری این سازمان قدم در بازارهای جدیدتری بگذارد.
به گفته مهندس ولی‌زاده مدیرعامل و ناسب رییس هیات مدیره  شرکت حمل و نقل فجرجهاد، این شرکت با حضور در فرآیند مناقصه پسماند و با ارائه نرخ کارشناسی طی رقابت با سایر شرکت‌های حمل ونقل برنده مناقصه بالغ بر ۰۰۰/۱۰۰ تن پسماند اسلامشهر شد.
این پروژه با ۵ دستگاه کشنده وسمی تریلر و با ظرفیت روزانه بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن طی قراردادی یک ساله با شهرداری اسلامشهر منعقد گردید.
این اولین قدم محقق شده از برنامه‌های پیش روی این شرکت  در سال جدید می‌باشد که با تلاش مدیرعامل و سایر همکاران در بخش‌های مختلف سازمان بدست آمده است.
ولی زاده گفت: حمل و جابجایی به موقع پسماند شهری از درجه اهمیت بالایی برخوردار است و برنامه ریزی های لازم برای حمل پروژه مذکور انجام پذیرفته و امیدواریم با ورود به حوزه بازارهای جدید نسبت به عملیاتی کردن این پروژه گامهای موثری برداریم تا کارنامه موفقی  برای ورود به حمل پسماند در سایر شهرهای استان تهران بجا بگذاریم.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اتوماسیون
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x