نقش مخرب انجمن های صنفی رانندگان کامیون در بارگیری از کارخانه های سیمان

بر اساس ادعای رانندگان کامیون در شبکه های اجتماعی، مدیران انجمن های صنفی رانندگان کامیون، از کارخانجات سیمان شهر خود خواسته اند اجازه بارگیری سیمان به رانندگان غیر بومی داده نشود.

شماری از رانندگان کامیون از عدم اجازه بارگیری سیمان به افراد غیر بومی در شهرهای بهره مند از کارخانه سیمان خبر دادند.

این رانندگان کامیون در شبکه های اجتماعی مدعی شدند دلیل این امر قدرت و نفوذ مدیران انجمن های صنفی رانندگان در کارخانه های سیمان کل کشور است که موجب شده به طور غیر متعارفی بومی گرایی در توزیع بار این کارخانه ها، افزایش یابد.

بر اساس ادعای رانندگان کامیون در شبکه های اجتماعی، مدیران انجمن های صنفی رانندگان کامیون، از کارخانجات سیمان شهر خود خواسته اند اجازه بارگیری سیمان به رانندگان غیر بومی داده نشود.

رانندگان همچنین مدعی شدند این وضعیت تا جایی پیش رفته که حتی با رانندگان غیر بومی که برای بارگیری سیمان مراجعه می کنند برخورد فیزیکی صورت می گیرد.

آنان تاکید کردند: این موارد در کارخانه های سیمان آبیک، سیمان ساوه، سیمان فیروزکوه و سیمان جاجرود شمال شدت بیشتری دارد.

رانندگان کامیون عنوان کردند که وقتی از بارگیری کامیون ها در کارخانه های سیمان جلوگیری می شود، افرادی که در این زمینه سرمایه گذاری کرده اند چگونه می توانند بازگشت سرمایه داشته و امرار معاش کنند.

آنان با طرح این پرسش چرا افراد غیر بومی اجازه بارگیری در کارخانه های سیمان را ندارند، افزودند:  این مبنا  و تاکید بر بومی بودن و انحصاری کردن توزیع بار با هیچ کدام از ارکان قوانین جمهوری اسلامی سازگار نیست.

، اعتراض رانندگان کامیون به بومی گرایی مدت های زیادی است که در شبکه های اجتماعی مطرح است و با توجه به انتقادات پیاپی رانندگان به این موضوع حتی بخشنامه هایی نیز از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در ممنوعیت بومی گرایی در مراکز توزیع بار صادر شده اما با وجود صدور چنین بخشنامه ای، روند بومی گرایی در مراکز توزیع بار همچنان رو به افزایش است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اتوماسیون
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x