بازدید مهندس محمدی راد کارشناس ارشد نظارت بر عملکرد شرکتهای هلدینگ آتیه صبا از شرکت فجرجهاد

بازدید مهندس محمدی راد کارشناس ارشد نظارت بر عملکرد شرکتهای هلدینگ آتیه صبا از شرکت  فجرجهاد

محمدی راد: خوشبختانه کارهای بنیادی، اساسی و تخصصی در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومی شرکت حمل نقل فجرجهاد مورخه ۱۵/۰۲/۹۹ مهندس محمدی راد از روند جاری و ناوگان حمل نقل شرکت فجرجهاد بازدید بعمل آورد.

در این بازدید که با همراهی مدیر عامل و نایب رئیس هیأت مدیره مهندس ولی زاده، معاونت بازرگانی دکتر عزیزی و معاونت فنی و عملیات آقای بیگلر همراه بود مدیر عامل فجرجهاد ضمن خوشامد گویی توضیحاتی از ناوگان حمل ونقل و مشکلات موجود را مطرح نموده و توجه ویژه به خسارتهای وارد شده در قرارداد با پرسی ایران گاز را خواستار شد.

  

ولی زاده افزود: در این قرارداد، بدلیل مسیرهای صعب العبور ۵ دستگاه کشنده دچار سانحه شدید شده که عملاً از ناوگان فعال خارج شد و در مجموع درآمد حاصل از این قرارداد که کمتر از ۲۰% بود                  کفاف زیان و خرج ماشین ها را نمیکرد.

 طی این بازدید محمدی راد(کارشناس ارشد نظارت بر عملکرد شرکتهای هلدینگ آتیه صبا) عنوان داشت: از تابستان سال گذشته متوجه شدیم که روند فجرجهاد امیدوار کننده نیست  و وارد بحران شده است بدین جهت هلدینگ  وارد عمل شده و ضمن ایجاد  تغییراتی،نظارت و بازدید ها را از این مجموعه بیشتر کرده و در واقع توانست بحران موجود را مدیریت کند.

انجام کارهای بنیادی، اساسی و تخصصی

در بازدید امروز متوجه شدم خوشبختانه کارهای بنیادی اساسی و مخصوصاً تخصصی با توجه به قرارداد حوزه های مختلفی در حال انجام است . البته با توجه به فرصت های موجود، تهدیداتی هم وجود دارد که در این زمینه صندوق بازنشستگی و هلدینگ آتیه صبا میبایست حمایت های لازم را داشته باشند.

محمدی راد در مورد قراردادهای این شرکت عنوان داشت: مخاطرات برخی از قراردادهایی که فجرجهاد در حال انجام آن است باید از یکسو به حداقل رسیده و از سوی دیگر توان درآمدزایی بالائی را داشته باشد.

 وی افزود نکته بعدی : صدور بارنامه های تجاری است که خوشبختانه شعبه عسلویه عملکرد مثبتی در این زمینه داشته و امیدوارم کلیه شعب این رویه را  در پیش بگیرند.

هر قراردادی شامل فرصت ها و تهدیدهاست

محمدی راد ضمن تاکید بر این موضوع گفت اصولا در هر قراردادی فرصت ها و مخاطراتی وجود دارد اما برخی قراردادها مخاطرات بالایی دارد که باید تلاش کنیم  فجرجهاد از اینگونه قراردادها دوری نموده و ناوگان حمل ونقل این شرکت فضای بهتری را در قراردادها تجربه کند.

حمایت صندوق بازنشستگی و هلدینگ آتیه صبا

محمدی راد افزود با توجه به رویه گذشته، سیاست صندوق بازنشستگی و هلدینگ آتیه صبا حمایت از شرکت فجرجهاد می باشد  اما با توجه به وجود ظرفیت بالقوه بسیار بالای این شرکت ، در صنعت حمل ونقل بواسطه برند و اعتبار چندین ساله انتظار می‌رود اتکا و وابستگی خود را به صندوق و هلدینگ کم کرده و استقلال خود را به لحاظ عملیاتی  و مالی ایجاد نماید.

سخن پایانی

با توجه به بحران فجرجهاد در گذشته، ساختار مالی و عملیاتی ،حضور افراد متخصص و توجه به بهره وری نیروی انسانی در دستور کار قرار گرفت که خوشبختانه با ورود افراد متخصص در حوزه های بازرگانی، مالی و عملیاتی امید می رود روند رو به رشدی در این شرکت حاکم شده و منتج به نتایج مثبتی شود که بررسی ها بیانگر بهبود رویه و سود آوری این مجموعه می باشد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اتوماسیون
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x