سید مهدی بوستانی بعنوان مدیر عامل فجر جهاد منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی فجر جهاد طی مراسمی سید مهدی بوستانی بعنوان مدیر عامل و نایب رئیس هیات مدیره منصوب و از زحمات شهریار حسین بر سرپرست سابق شرکت تقدیر شد.
در این مراسم هادی اکبرپور رئیس هیات مدیره ابتدا از زحمات سید هوشنگ ولی زاده ( نایب رئیس اسبق هیات مدیره) تشکر نموده و برای ایشان ارزوی موفقیت نمودند .
وی همچنین ضمن خوشامد گویی به مدیرعامل جدید اذعان داشت: از همه مدیران و کارکنان فجر جهاد میخواهم در فرصت باقیمانده تا انتهای سال ۱۴۰۰ با تمام توان در جهت پیشبرد اهداف فجر جهاد یاریگر مهندس بوستانی بوده و مانند همیشه از هیچ کوششی دریغ ننمایند.
اکبرپور تاکید کرد : فجر جهاد با تلاشهای کارکنان و مدیران عامل گذشته از سال ۹۸ در مسیر رشد و پیشرفت قرار گرفته و امیدوار هستیم با حضور مهندس بوستانی که از مدیران با سابقه صنعت حمل و نقل میباشند شاهد اعتلای هر چه بیشتر فجر جهاد باشیم.
بوستانی مدیر عامل و نایب رئیس هیات مدیره فجر جهاد نیز گفت: از اینکه در جمع شما کارکنان شریف و زحمتکش فجر جهاد هستم خوشحال بوده و امیدوارم که با همدلی، اتحاد و همبستگی بتوانیم فجر جهاد را به روزهای درخشان و پرافتخار گذشته برگردانیم. همچنین از حسن نظر هیات مدیره محترم، هلدینگ آتیه صبا و صندوق بازنشستگی کشوری کمال تشکر را داشته و ازهمین امروز نسبت به اجرایی نمودن برنامه های مد نظر با تمام توان اقدام خواهیم نمود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اتوماسیون
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x